סקרים פנימיים

סקרי שביעות רצון פנים וחוץ ארגוניים

משובי שביעות רצון לשיפור מתמיד בארגון

משוב שביעות רצון הוא הדרך בה מקשיב הארגון לקהלי היעד המרכזיים שלו: עובדים, לקוחות, לקוחות פוטנציאליים ושותפים, ומשלב אותם בהחלטות הארגוניות. משובים פנים וחוץ ארגוניים, הם הדרך הטובה ביותר עבור ארגון לקבל את האינפורמציה המקיפה והאותנטית ביותר על הנעשה בו, ומחוצה לו. המשובים משמשים את יחידות הארגון השונות לצורך למידה ושיפור מתמידים ולכן משקלם רב.

מגוון אפשרויות ותבניות מוכנות לסקרים

+Nemala הינה כלי ניהולי, יומיומי, המבוסס על אסטרטגיה של הקשבה לעובדים, לקוחות וספקים, ומספק מידע לשיפור ביצועים לכל דרגי הניהול ביחידות הארגוניות. ביניהן: משאבי אנוש, שירות לקוחות, שיווק ומכירות, מערכות מידע ותפעול.

סקר עמדות / סקר שביעות רצון של העובדים בארגון, בשיתוף חברת היעוץ המובילה .LotemSensing

סקרי רווחה - שביעות רצון מפעיליות רווחה, שיתוף העובדים ברעיונות הרווחה ומעורבתם בבחירה של אירועים, מתנות ופעילויות אחרות בארגון.

סקר שימוש באתרי האינטרנט - מדידה של חווית הגולש מתהליכים דיגיטלים בארגון.

סקרי שביעות רצון לקוחות מהארגון - מדידה וניטור של מסע הלקוח וניהול ה- Customer Success.

+Nemala
מערכת לניהול משובים מהמובילות בעולם

פתרון ניהול המשובים ב +Nemala מאפשר לכל יחידה בארגון לקיים סקרים, לקבל ולנתח משובים ולאסוף מידע מעובדי הארגון בכל עת, ללא מגבלה על מספר השאלונים, על מספר המשיבים או תוכן השאלונים. בנוסף, +Nemala מספקת ממשק נוח וידידותי ואינטואטיבי למשתמש. תוכל ליצור מגוון שאלונים ולעצב אותם מותאמים לסגנון הארגון ולהפיצם באותן עצמאי. במידת הצורך תוכל להיעזר במוקד התמיכה שלנו בשעות הפעילות.

יתרונות המערכת

ממשק נוח, ידידותי ואינטואיטיבי

+Nemala מספקת ממשק נוח וידידותי ואינטואיטיבי למשתמש. תוכל ליצור מגוון שאלונים ולעצב אותם מותאמים לסגנון הארגון ולהפיצם באותן עצמאי. במידת הצורך תוכל להיעזר במוקד התמיכה שלנו בשעות הפעילות.

המערכת מספקת מידע לשיפור הביצועים

מודול ניהול המשובים של +Nemala מספק מידע לשיפור ביצועים לכל דרגי הניהול ביחידות הארגוניות ביניהן: משאבי אנוש, שירות לקוחות, שיווק ומכירות, מערכות מידע, תפעול ועוד.

כלים נוחים לבניית תהליך המשוב

המערכת מספקת למשתמש כלים נוחים לבניית תהליך המשוב החל משלב בניית השאלון והכנת רשימת המשיבים, דרך ניהול תהליך המשוב עצמו ועד ליכולות ניתוח מתקדמות.

מגוון אמצעי הפצת שאלון שביעות רצון

דוא"ל, Whatsapp, SMS, קישור באתר החברה או בפורטל הארגוני, סריקת ברקוד QR ועמדות קיוסק או טאבלט.

הצטרפו למאות הארגונים בישראל

שבחרו בפתרונות מערכת +Nemala
לנהל תקשורת בונה עם העובדים הלקוחות והספקים שלהם.