ניהול פניות

פתרון לניהול פניות וניהול קשרי לקוחות

שיפור חווית הלקוח ושימורו לאורך זמן

בעידן שבו שירות הלקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתו של כל ארגון, הצורך במערכת ניהול פניות מתקדמת וברורה הפך לקריטי. ארגונים זקוקים לפתרון שמספק שליטה מלאה על תהליך הטיפול בפניות הלקוחות, תוך מתן מענה מהיר ומדויק לכל שאלה או בעיה. בנוסף, היכולת לנהל את הקשר עם הלקוחות לאורך זמן, לנתח דפוסי התנהגות ולבצע פעולות מותאמות אישית, מביאה לשיפור משמעותי בחוויית הלקוח ושימורו לאורך זמן. 

פתרון לניהול פניות וקשרי לקוחות

ActionBase מציעה פתרון מלא לניהול פניות וניהול קשרי לקוחות, שמאפשר לכל ארגון להתמודד עם כל פנייה בצורה עצמאית, חכמה ויעילה. המערכת מרכזת את כל המידע הנוגע לפניות הלקוחות במקום אחד, מנהלת את זרימת המידע ומספקת נראות ברורה לתהליך הטיפול – כך שהלקוחות מקבלים את התשובות שלהם מהר ובאופן מקצועי. כל זאת תוך שמירה על שקיפות מלאה לכל בעלי העניין בארגון. 

היתרונות שלנו

ניהול פניות אוטומטי ומבוקר

המערכת מאפשרת לקלוט פניות ממגוון ערוצים, כולל טפסים מקוונים, מיילים ומוקדי שירות. כל פנייה מטופלת בצורה מסודרת עם שלבי טיפול מוגדרים, מעקב אחר סטטוס הפנייה והתראות מותאמות, כך שאף פנייה לא תישאר ללא מענה. 

עצמאות השימוש

ActionBase נותנת לכם את הכוח לנהל את כל תהליך הפניות והקשר עם הלקוחות בצורה עצמאית. כל מנהל ומנהל צוות יכול לעקוב, לעדכן ולבצע פעולות בעצמו ללא צורך בתמיכה חיצונית. 

שקיפות וניהול תהליכים ברורים

המערכת מספקת שקיפות מלאה לתהליכי ניהול הפניות, כך שכל עובד בארגון יכול לראות בדיוק היכן כל פנייה עומדת, מה סטטוס הטיפול ומי אחראי להמשך התהליך. השקיפות מבטיחה שכל פנייה תזכה לטיפול מהיר ומדויק. 

צ’אט איטראקטיבי מבוסס AI

במערכת תוכלו לעשות שימוש בצ'אט מובנה שמסייע לכם לזהות את הפניות הדחופות ביותר, להקצות אותן לטיפול בקלות לצוותים ולדאוג ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות. 

מערכת התראות חכמה

הלקוחות לא יצטרכו להמשיך לתשובות. המערכת תשלח התראות אוטומטיות על כל עדכון במצב הפנייה ותוודא שהלקוח מקבל מידע בזמן אמת, בכל שלב של הטיפול. 

מערכת OMNIchannel

המאפשרת קליטת נתונים ישירות מסביבת ה-Office והפיכתם למשימות ניטור ומעקב ובכך מתאפשרת הטמעה קלה בארגון. ככה שלא תצטרכו להתאים את התהליכים הארגוניים שלכם אלינו, אנחנו משתלבים בסביבת העבודה שלכם. 

דוחות ונתונים מותאמים אישית

היכולת להפיק דוחות מפורטים על דפוסי הפינות, זמנים ממוצעים לטיפול ואיכות השירות המאפשרת לכם לשפר את תהליכי העבודה ולהציע ללקוחות שירות טוב יותר בהתבסס על נתונים בזמן אמת. 

ניהול מהנייד

עם אפליקציית ActionBase Today תוכלו לעקוב אחר הפניות בכל מקום ובכל זמן, כך שתמיד תהיו מחוברים לפעילות השוטפת - גם בדרכים. 

למה לבחור ב-ActionBase
לניהול פניות וקשרי לקוחות?

עם ActionBase, אתם מקבלים שליטה מלאה בתהליך ניהול הפניות, משפרים את חוויית הלקוח ומבטיחים שכל פנייה מקבלת את הטיפול המקצועי והמהיר ביותר. המערכת העצמאית מאפשרת לכם לעבוד באופן חכם, יעיל וברור, מבלי להיות תלויים בגורמים חיצוניים או בתהליכים מסובכים. 

הצטרפו לארגונים המובילים שכבר בחרו ב-ActionBase