

נמאס לכם לנהל את תוכניות העבודה השוטפות באקסל? תתקדמו!
בעידן של עומס מידע וצורך בניהול חכם של תוכנית העבודה, ActionBase מציעה פתרון מקצה לקצה לניהול תוכניות עבודה ותוכניות עבודה מקושרות תקציב, במטרה לסייע לארגונים לשפר את הביצועים, לשמור על סדר וארגון וליצור שקיפות מירבית בתהליכים.
מה הופך את ActionBase לפתרון האידיאלי?
התאמה אישית מלאה - התאימו את הפלטפורמה לצרכים הספציפיים של הארגון והפרויקטים שלך.
דו"חות וניתוחים מתקדמים - קבלו תובנות מעמיקות על התקדמות תוכנית העבודה שלך וקבלו החלטות מושכלת.
תמונת מצב מלאה בקליק - צרו דוחות ויזואליים מפורטים על מצב תוכנית העבודה, כולל התקדמות, חלוקת משאבים וסיכונים.
חיבור לתקציב - תוכניות העבודה השוטפות צריכות להיות מחוברות לתקציב הארגון ולהציג את הניצול התקציבי לאורך השנה.
שיתוף פעולה בזמן אמת - עבדו בצורה יעילה עם חברי הצוות, גם אם הם ממוקמים במיקומים שונים.
אינטגרציה עם כלים אחרים - קשרו את ActionBase לכלי העבודה הקיימים שלך, כמו Microsoft Office, כדי להגביר את היעילות.

איך זה עובד בפועל?
סיפורה של המועצה האזורית
חבל מודיעין
המועצה האזורית חבל מודיעין עברה בשנתיים האחרונה מהפכה בתהליכי ניהול תוכניות העבודה שלה. לפני השינוי, ניהול התוכניות התבסס על קבצי אקסל ופגישות מרובות בין מחלקות. עם המעבר ל-ActionBase, המועצה הצליחה לאחד את כל המידע במקום אחד, לחבר את התוכניות להיבטים התקציביים שלהן ולשפר את הבקרה הפנימית.
הצטרפו לארגונים המובילים שכבר בחרו ב-ActionBase








































