לאיזה מידע זקוקה מערכת CRM כדי לשרת אותך נאמנה?

בין נתוני הלקוח להתנהלות העסק

לקוחות העסק שלך שונים ומגוונים. גם אם לקהל היעד שלך יש הרבה מן המשותף, הוא עדיין מורכב מאינדיבידואלים בעלי רקע שונה, זווית ראיה ייחודית, אמונות ורצונות שהם שלהם בלבד. לכן, לא מספיק לזהות את הצורך שמאחד אותם ועליו עונה השירות שאתה מציע, אלא גם את מה שחשוב להם. בעזרת הנתונים הנכונים וסנכרונם עם מערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM בקיצור) ביכולתך לשמר את בסיס הלקוחות, לפתח אותו וכמובן גם לפנות ללקוחות חדשים.

סקרי שביעות רצון כדרך לתקשר עם הלקוחות שלך

כפי שאמרנו, אחד הדברים העיקריים שמאחדים את קהל היעד שלך הוא הצורך שהשירות שלך עונה עליו, או הבעיה שהמוצר שלך מספק לה פתרון. כפי הנראה זיהית את הגורם המאחד הרלוונטי עוד לפני שיצאת לדרך בהקמת העסק. אך מלבד מפגשים ספונטניים ובלתי אמצעיים, כיצד ניתן לקבל משוב שוטף ורלוונטי מלקוחותייך, כך שיהיה ביכולתך להמשיך ולהשתפר בדרך לשביעות רצון מיטבית, שימור לקוחות והרחבת המעגל?

סקרי שביעות רצון הבנויים בצורה חכמה, מיודעת ומעודכנת מספקים לנו מידע רב וחשוב על חווית הלקוח ועל החוזקות והחולשות של העסק, מאפשרים לנו לזהות צרכים שטרם חשבנו על מענה עבורם ובאופן כללי להיות עם האצבע על הדופק בכל שלב במערכת היחסים בינינו לבין הלקוחות. אך רק אם הנתונים האלו יהיו זמינים ברגעים הרלוונטיים – אפשר יהיה לעשות בהם שימוש אופטימלי.

לראות את התמונה המלאה ולפעול כגוף אחד

לקוחותייך נמצאים יחד איתך במסע משותף. הלקוח מחפש מענה לצורך או לבעיה שיש לו, העסק שלך עולה בתוצאות רק במידה וחשבת על המענה הזה וייצרת אותו מבעוד מועד. הלקוח מתלבט בין מה שהעסק שלך מציע לבין אפשרויות אחרות ויבחר בך רק במידה ויש לך יתרון בידולי, משהו שהופך אותך לרלוונטי יותר עבורו מכל השאר. המסע המשותף לא נגמר ברגע הרכישה והשאיפה היא שיהיה פורה לשני הצדדים ולאורך זמן.

בעזרת סנכרון המידע שנאסף בסקרי שביעות הרצון עם מערכת CRM הכוללת את המרכיבים הרלוונטיים עבור מיטוב פעילות הנציגים והעובדים בעסק שלך, ניתן להציב את הלקוח במרכז באופן שיהיה מורגש וחיובי עבורו, תוך הכרה בשוני בין לקוחותייך. כאשר הנתונים העולים מן השטח מסונכרנים עם כלי הניהול השונים בעזרתם מתנהלת מערכת היחסים שלך עם הלקוח, ניתן לפעול לאורם בזמן אמת ולהיטיב את השירות.

באמצעות מערכת ה ACE לסקרי חווית לקוח, ניתן לקבל את הנתונים עבור כל נסקר ישירות בחזרה למערכת ה CRM הארגונית. המערכת היא דו כיוונית, מצד אחד עובדת על הדאטה הקיים של הלקוחות הקיימים המנוהלים ב CRM ומהצד השני גם מחזירה את הנתונים בחזרה למערכת וכך כל אדם בארגון החשוף ל CRM יוכל לקבל את התמונה הכוללת על הלקוחות במערכת אחת.

ניהול מיטבי של קשרי לקוחות

לא משנה אם השאיפה היא לאתר לקוחות חדשים, לשמר את הקיימים או לפתח את פוטנציאל הקניה שלהם, מערכת קשרי לקוחות תסייע לך לעשות סדר בכל מה שקשור למערכת היחסים העסקית עמם. במאה ה-21, מערכת CRM היא כלי רחב היקף שידו בכל – ובעזרת הכלים לאיסוף ופילוח מידע וריבוי ערוצי תקשורת היא פועלת ביעילות רבה יותר כבר היום, ולא רק כחזון רחוק.
החוזקות של מערכת CRM מתעצמות כאשר היא פועלת בממשק עם סקרי שביעות רצון המותאמים לקהל היעד ועם הנתונים השוטפים הנאספים בעזרתם. האפשרות להבין את הלקוחות כאינדיבידואלים ולא כמקשה אחת מפתחת עמם תקשורת המועילה לך וללקוחותייך גם יחד – והופכת את המסע המשותף לכזה שתרצו להמשיך בו עוד שנים רבות.

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com