ניהול מסמכים

גלו את פתרון ניהול המסמכים
המתקדם של ActionBase

שיפור היעילות, השקיפות
ושיתוף הפעולה בארגון

בעידן שבו אנו נמצאים, ארגונים מתמודדים עם כמויות אדירות של מידע ומסמכים, ולעיתים קרובות מאבדים שליטה על התהליכים העסקיים המתלווים אליהם. אנחנו מאמינים שניהול מסמכים יעיל הוא המפתח להצלחה ארגונית. עם ActionBase, תוכלו לנהל, לעקוב ולשתף מסמכים בקלות וביעילות, והכל מתוך סביבת ה-office המוכרת.

הפלוסים שלנו

אם אתם רוצים לייעל את זרימת העבודה בארגון שלכם ולשפר את שיתוף הפעולה מתוך סביבת העבודה המוכרת שלכם
- אנחנו מרחק טלפון אחד! 

אינטגרציה עם כלים אחרים - קשרו את ActionBase לכלי העבודה הקיימים שלך, כמו Microsoft Office, כדי להגביר את היעילות.

תמונת מצב מלאה בקליק - קבלו תמונה עדכנית וברורה של כל המסמכים בארגון, כולל מעקב אחר קבלת מסמכים ואישורם.

שיתוף פעולה בזמן אמת - עבדו בצורה יעילה עם חברי הצוות, גם אם הם ממוקמים במיקומים שונים.

אבטחת מידע מתקדמת - אנחנו מבינים שמסמכים זה עניין רגיש, ולכן מביאים מערכת מאובטחת שעומדת בכלל כללי אבטחת המידע.

כלי שעובד בשבילך - קבלו התראות אוטומטיות או דוחות מרכזים למייל על מסמכים חדשים שנוספו או אישורים שהתקבלו. 

הצטרפו לארגונים המובילים שכבר בחרו ב-ActionBase

והתחילו לנהל את קשרי הלקוחות שלכם בצורה מושלמת
כי לקוחות מרוצים הם המפתח להצלחה שלכם