חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם.
עם מערכת סקרים nemala cx תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.
באמצעות טכנולוגית AI כל שאלה פתוחה הופכת למידע זמין במערכת שמצטרף למידע שנאסף במשוב ומשוקף בניתוחים ובמדידה של איכות השירות. הפתרון יאפשר לכם להפיק הרבה יותר מידע משאלות פתוחות במשוב בכך שתהפוך כל שאלה פתוחה לשאלה סגורה הניתנת למדידה.
לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות
הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery
סקר בשילוב תמונות, אימוג'ים וטקסט פתוח עם אפשרות תצוגה בסגנון צ'ט
להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר
קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה
דשבורד המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות
סגירת טיפול באמצעות
חתימה אלקטרונית
שילוב מדד האמפתיה
בדשבורד הארגוני
צביקה ביידא סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל מספר: כך שיפרנו את חווית הלקוח
מהפכת השירות לתושב: עיריית ירושלים היא אחת הערים המתקדמות בישראל בכל הקשור לשירות לתושב.
כל הזכויות שמורות © ל-Top Solutions פתרונות ניהול תהליכים, מעקב ביצועים, ניהול משימות ועוד