סקר שביעות רצון Customer Success

מערכת סקרים לבקרה על חווית לקוח ממוקדת ורציפה בזמן אמת בכל הערוצים

בניית סקר שביעות רצון
ושיפור חווית לקוח

חווית לקוח איכותית תלויה ביכולת להקשיב ללקוחות בזמן אמת ולהגיב בצורה מהירה וממוקדת לצורכיהם.

עם מערכת סקרים nemala cx תוכלו לנטר את מגעי הלקוחות עם הארגון ולשלוח אליהם בזמן אמת, משוב רב ערוצי מותאם אישית, שמתורגם לפעולות סגירת מעגל טיפול עם הלקוח ולשיפור ארגוני.

נגן וידאו

מה אתם מקבלים?

חדש- ניתוח טקסט פתוח באמצעות AI

באמצעות טכנולוגית AI כל שאלה פתוחה הופכת למידע זמין במערכת שמצטרף למידע שנאסף במשוב ומשוקף בניתוחים ובמדידה של איכות השירות. הפתרון יאפשר לכם להפיק הרבה יותר מידע משאלות פתוחות במשוב בכך שתהפוך כל שאלה פתוחה לשאלה סגורה הניתנת למדידה.

פורטל מובנה למנהלי השירות

לצורך תחקור אירועים והפקת תובנות אירגוניות

מנוע התראות גמיש - בזמן אמת

הזרמת מידע בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים בארגון לצורך Recovery

משוב רב ערוצי דינאמי

סקר בשילוב תמונות, אימוג'ים וטקסט פתוח עם אפשרות תצוגה בסגנון צ'ט

מנוע אופטימיזציה ודגימה

להגדלת אחוזי המענה ולמיקוד במשובים החשובים ביותר

ממשק גמיש

קליטה של נתוני רקע תפעוליים ודמוגרפיים לצורך דגימה, פרסונליזציה וניתוח דאטה

כלי ניתוח למנהלים

דשבורד המאפשר זיהוי בעיות אסטרטגיות בזמן אמת עם מנגנון אוטומטי ליצירת מצגות

סגירת מעגל

סגירת טיפול באמצעות
חתימה אלקטרונית

מדד אמפתיה מובנה בדשבורד

שילוב מדד האמפתיה
בדשבורד הארגוני

% 0 -

הפחתה בשיעור התלונות על השירות

ניהול סיכונים
% 0

עלייה במדדי שביעות רצון הלקוחות

קידום מכירות- TOP SOLUTIONS

פלוסים שכדאי להכיר

לקוחותינו נהנים מפתרון מלא מקצה לקצה המשלב מתודולוגיה וטכנולוגיה.
הפתרון הינו מודולרי ומותאם באופן ספציפי לצרכי הארגון.

סקר שביעות רצון לקוחות - סיפורי הצלחה

מה לקוחות נמלה CX חושבים עלינו?

צביקה ביידא סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל מספר: כך שיפרנו את חווית הלקוח

מהפכת השירות לתושב: עיריית ירושלים היא אחת הערים המתקדמות בישראל בכל הקשור לשירות לתושב.

מבין לקוחותינו

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com