מערכת ניהול פניות
וניהול קשרי לקוחות

ניהול איכות | ACTIONBASE

מעקב ניהול פניות וניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות מהווה אחד הפרמטרים החשובים בבואנו לבחור ספק שרות או מוצר. כמו כן, לקוח קיים בוחר אם לנתק או לחדש קשר עם הארגון על סמך הקשר הנוצר בינו לבין הספק והשרות שקיבל במהלך היותו לקוח. פעמים רבות למחלקת השירות בארגון ישנו תפקיד חשוב בשמירה על הנכס היקר לארגון – הלקוח.

מעבר לכך, הרגולציה מכתיבה לארגונים ציבוריים רבים לנהל את הפניות המוגשות אליהם כחלק מחבות ההנהלה.

ארגון קשוב לצרכיי הלקוח ממזער את אחוזי הנטישה

רגולציה מחייבת ניהול
פניות הציבור

לא עוד מערכת CRM

המודול שלנו מאפשר שליטה ובקרה של הדרג הניהולי והתפעולי על פניות הציבור/לקוחות/ העובדים ומעקב אחר הביצוע של הפניות בפועל. המערכת משלימה את עבודת מערכת ה CRM

מה אתם מקבלים?

מערכת ניהול פניות הציבור

טכנולוגיית AI המאפשרת תיוג וסיווג אוטומטי של פניות והפניות אוטומטיות על פי זיהוי תוכן הפניה.

מערכת ניהול חוזים

שליטה ושקיפות מלאים של הדרג הניהולי על התנהלות האירגון מול לקוחותיו.

סקר סיכונים

טיפול בפניות תוך התחייבות ללוחות זמנים ברורים וזיהוי צווארי בקבוק.

מערכת משאבי אנוש

אפשרות ניהול תקשורת מובנית אל מול הפונה – כולל משוב בתום הטיפול.

היענות ארגונית גדולה יותר ויישום מהיר של דרכי הטיפול בלקוח.

תכניות עבודה

יצירה אוטומטית של הפניות המוזנות באתר או בדוא"ל – חוסך בסיווג המידע.

איך זה עובד?

(דוגמה לתהליך)

המערכת קולטת פניות מהערוצים השונים (אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, מדיה חברתית וכו')

המערכת מעבדת את המידע ומפנה לגורמים הרלוונטים לטיפול על פי הרשאות המוגדרות בארגון

המערכת מאפשרת סיווג הפניות, חלוקה לשלבי טיפול, העברה לאחראים ולכפיפי ומעקב אחרי ביצוע המשימות הקשורות לאותן הפניות

בסיום התהליך תוצאות הטיפול מתוקשרות חזרה ללקוח

חשוב לדעת

האפשרות לנהל את הפניה ולהפוך אותה למשימות ושלבי טיפול מאפשר מעקב אחר ביצוע הפניה, תיעוד של הטיפול בפניה, התחייבות ללוח זמנים מוגדר וזיהוי צווארי בקבוק בשרשרת הארגונית.

יכולות סינון וסיווג – המערכת מנהלת אסקלציות של הפניות החשובות ו/או הדחופות לאירגון.

התראות ותזכורות – למערכת התראות ותזכורות אוטומטיות לכל השותפים במעקב ובביצוע.

למי זה טוב?

לארגונים אשר רוצים לספק מענה וטיפול בפניות ללקוחותיהם

לארגונים אשר רוצים לנהל את הפניות למחלקות השירות השונות בארגון

לארגונים ציבוריים אשר מחוייבים בניהול פניות הציבור

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com