ניהול קשרי לקוחות מהווה אחד הפרמטרים החשובים בבואנו לבחור ספק שרות או מוצר. כמו כן, לקוח קיים בוחר אם לנתק או לחדש קשר עם הארגון על סמך הקשר הנוצר בינו לבין הספק והשרות שקיבל במהלך היותו לקוח. פעמים רבות למחלקת השירות בארגון ישנו תפקיד חשוב בשמירה על הנכס היקר לארגון – הלקוח.
מעבר לכך, הרגולציה מכתיבה לארגונים ציבוריים רבים לנהל את הפניות המוגשות אליהם כחלק מחבות ההנהלה.
המודול שלנו מאפשר שליטה ובקרה של הדרג הניהולי והתפעולי על פניות הציבור/לקוחות/ העובדים ומעקב אחר הביצוע של הפניות בפועל. המערכת משלימה את עבודת מערכת ה CRM
(דוגמה לתהליך)
המערכת קולטת פניות מהערוצים השונים (אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, מדיה חברתית וכו')
המערכת מעבדת את המידע ומפנה לגורמים הרלוונטים לטיפול על פי הרשאות המוגדרות בארגון
המערכת מאפשרת סיווג הפניות, חלוקה לשלבי טיפול, העברה לאחראים ולכפיפי ומעקב אחרי ביצוע המשימות הקשורות לאותן הפניות
בסיום התהליך תוצאות הטיפול מתוקשרות חזרה ללקוח
האפשרות לנהל את הפניה ולהפוך אותה למשימות ושלבי טיפול מאפשר מעקב אחר ביצוע הפניה, תיעוד של הטיפול בפניה, התחייבות ללוח זמנים מוגדר וזיהוי צווארי בקבוק בשרשרת הארגונית.
יכולות סינון וסיווג – המערכת מנהלת אסקלציות של הפניות החשובות ו/או הדחופות לאירגון.
התראות ותזכורות – למערכת התראות ותזכורות אוטומטיות לכל השותפים במעקב ובביצוע.
לארגונים אשר רוצים לספק מענה וטיפול בפניות ללקוחותיהם
לארגונים אשר רוצים לנהל את הפניות למחלקות השירות השונות בארגון
לארגונים ציבוריים אשר מחוייבים בניהול פניות הציבור
כל הזכויות שמורות © ל-Top Solutions פתרונות ניהול תהליכים, מעקב ביצועים, ניהול משימות ועוד