כללית משפרת את חווית המטופלים עם מערכת ניהול משוב חווית לקוח
וסגירת מעגל טיפול מיידית במשובים חריגים!
פתרון הנמלה CX מאפשר להפעיל באופן רציף ורב ערוצי (Omni channel), עם פונקציונליות מתקדמת כמו:
ניהול מכסות, מנוע חוקים, מניעת הטרדה, הסרה מרשימת תפוצה,
מחיקה אוטומטית של מידע רגיש לעמידה בתקני אבטחת מידע, פיזור דגימה מייצג ועוד.
הפתרון כולל מודול דוחות ודשבורדים ניהוליים הכוללים:
מדדים שונים לבעלי העניין, לצורך ביצוע ניתוחים ותובנות של הסקרים והמשובים שבוצעו באמצעות מערכת הנמלה CX,
על מנת לסייע בקבלת החלטות אסטרטגיות ותכנון עבודה ליחידות השונות בארגון.