כנס חווית לקוח Tech & Humanity
כיצד ניתן לייצר חווית לקוח אחרת באמצעות העקבות הדיגיטליים שמשאירים לנו הלקוחות?
בשביל לקבל תשובה לשאלה זו ואחרות קיימנו כנס יחיד מסוגו הבוחן את תפקידה של הטכנולוגיה בניהול חווית הלקוח, אל מול האלמנט האנושי והסינרגיה ביניהם.
המשתתפים נחשפו למגמות וכלים חדשים במערכת נמלה CX בניהול חווית לקוח וקיבלו הצצה לכלי AI חדשני המאפשר לגלות מה הלקוחות חושבים באמת הארגון.
המשתתפים נחשפו למגמות וכלים חדשים במערכת נמלה CX בניהול חווית לקוח וקיבלו הצצה לכלי AI חדשני המאפשר לגלות מה הלקוחות חושבים באמת הארגון.
קינחנו בהרצאה מרתקת של ד"ר לירז מרגלית על הפסיכולוגיה של הדאטה ואיך באמצעות מודלים של התנהגות אפשר לזהות תובנות מעניינות על הלקוחות שלנו.
להלן סרטון של הכנס המסכם את החוויה וכולל גם המלצות של לקוחותינו על העבודה עם המערכת נמלה CX.
צפייה נעימה:)