רקע
האתגר
הפתרון
יישום
יוסי בן סימון, מנהל אגף מערכות מידע ומחשוב בעיריית אשדוד, מספר על תהליך העבודה לאחר הטמעת QM7 בארגון: "המערכת מהווה כלי עבודה לניהול משימות, היא מתממשקת עם האאוטלוק ומאפשרת לכל הצמתים הראשיים בחברה, החל ממנהלי מחלקות ועד למנכ"ל להיות בכל רגע עם היד על הדופק. אנחנו משתמשים בה בישיבות מועצה, בדיונים ופגישות פנימיות. דרכה מופצות החלטות, דרכי פעולה ופרוטוקולים לאחר הפגישות".
"יתרה מכך, ההנהלה קיבלה החלטה לחדול מסיכומי ישיבות באמצעות מסמכי וורד, ולהעביר כל פעולה או החלטה רק באמצעות המערכת, כדי ליצור אחידות עבודה תוך שימוש משותף לכולם על אותו פורמט. בנוסף, זמני העבודה צומצמו משמעותית והמעקב אחרי הביצוע התכניות הוא יעיל וממוקד מטרה. מערכת QM7 מציבה, מנהלת ומלווה כל אחד מאתנו במשימותיו ויעדיו ומסייעת בצורה משמעותית לניהול השוטף של העבודה. הפסקנו לחלוטין להסתמך על זיכרון ושבבי מידע. הכל מתועד ומסודר ושום דבר לא מתפספס יותר".
"יש לציין", אומר יוסי, "שהטמעת המערכת בארגון לא הייתה פשוטה, אמנם QM7 עובד בשיתוף פעולה עם המערכות הקיימות, אך עדין מדובר בשינוי תהליכי עבודה והרגלים קיימים. היה לנו פרויקטור ייעודי לנושא שליווה את המשתמשים לצד ליווי ותמיכה מלאים מחברת "שביל". כדי להעמיק ולהשריש את השימוש במערכת, נמדדו העובדים על כמות השימוש בה, כל אחד קיבל מספר משימות, החלטות ושימושים שחובה היה לבצע דרכה. כיום ניתן לומר שצלחנו את ההטמעה ומעשרות עובדים שהשתמשו במערכת גדלנו למאות. כעת עובדים שאינם עובדים על המערכת כבר דורשים אותה".
עיריית אשדוד מעניקה לתושביה מענה כולל לצרכיהם השוטפים והעתידיים. הצלחה בקיום שירותים אלה הם הערובה לשביעות רצון התושבים מהגוף שמנהל את עירם. אנחנו בשביל QM7 גאים להיות חלק מהתהליך המקצועי שמאפשר לעיריית אשדוד להוביל בבטחה ובהצלחה את הפרויקטים הרבים בעיר.