בשנת 2011 רשת הסופרמרקטים הגדולה בישראל, אימצה את היכולת של QM7 להכניס סדר בחלק קריטי של הארגון. שופרסל מעסיקה כ13,500 עובדים ב-8 רשתות שיווק, כאשר מאות מהם עוסקים בתחזוקה יומיומית. אבנר סיאקי התחיל כמנהל IT במטה של שופרסל, הוא נתקל בבעיה שנראתה ללא פתרון פשוט: כיצד לנהל את בעיות התחזוקה הפיזיות של הרשת בכל 254 סניפיה?
פרופיל חברה
QM7
יישום
ההצלחה הראשונית של הפיילוט לא נגמרה שם. ימים ספורים לאחר מכן, התקיימה הפגישה השבועית של מחלקת התחזוקה ללא ערימות של קבצים וניירות. במקום זה כל הפעילויות והמשימות הוצגו בצורה קלה ובהירה ע"י מחשב ומקרן. סדר היום של הפגישה הוכן בעזרת QM7, וההחלטות שיצאו הפגישה הופצו באופן מיידי לכל הנוגעים בדבר. מה שלקח בעבר שלוש שעות מתנהל עתה ב 60 דקות. בתוך כמה שבועות, אפילו אורך ומספר
המפגשים צומצמו כך שכל מנהל נפגש עם מנהל התחזוקה למשך חצי שעה וממשיך בעבודתו.
"דמיינו את החיסכון בעלויות שנובעים מהעבודה עם QM7. במקום 15 מנהלים שמבזבזים 3 שעות בשבוע בפגישות, יש עכשיו פגישות של חצי שעה עם כל מנהל בכל פעם. עבור עסק המסתמך על רווח שולי של 2%, זה שיפור משמעותי". אבנר סיאקי ויתר על הכלים הקודמים לניהול המשימות לטובת QM7. "המעבר היה חלק מאוד. QM7 פשוט המירה ביעילות את כל הנתונים מהתוכנות, והעובדים המשיכו לעבוד על המשימות הפתוחות שלהם ונוספה להם גישה להיסטוריה של 20,000 משימות."
ברור שQM7 הוא לא רק כלי ניהול המשימות. בשופרסל הוא הפך להיות כלי ניהול, ושינה את הדרך בה הדברים פועלים. "כאשר תוכנה משנה את אופן בו אתה חושב, במקום להתמקד בתיקון הבעיה המיידית, אתה יודע שיש לך פיתרון מנצח!" מסכם אבנר סיאקי. שופרסל מנהלת עכשיו את מטה הארגון כולו עם QM7.