מערכת לניהול משימות וסקרי שביעות רצון:
הפתרון המשולב של ActionBase ו-nemala+ למגזר הרפואה

בעידן הדיגיטלי, ארגוני בריאות מחפשים דרכים יעילות לנהל את המשימות היומיומיות שלהם תוך שמירה על קשר רציף עם המטופלים. חברת TopSolutions מציעה פתרון חדשני המשלב מערכת לניהול משימות מתקדמת (ActionBase) עם פלטפורמה ליצירת שאלוני שביעות רצון (nemala+). שילוב זה מאפשר לארגוני בריאות לשפר את תהליכי העבודה שלהם תוך הקשבה מתמדת לצרכי המטופלים.

יעילות מירבית עם מערכת לניהול משימות

ActionBase מהווה את הבסיס לניהול היעיל של כל ארגון רפואי מודרני. המערכת מאפשרת למנהלים ולצוותים לתכנן, לעקוב ולנהל את כל המשימות היומיומיות בצורה מרוכזת ויעילה. בעולם הרפואה, שבו כל פרט קטן יכול להיות קריטי, חשוב במיוחד לוודא שכל משימה מתועדת ומבוצעת בזמן ובאיכות הנדרשת.

מערכת לניהול משימות אקשן בייס, מציעה יכולות מתקדמות לניהול תהליכי עבודה, החל מתזכורות אוטומטיות למשימות חשובות ועד לניהול מלא של תהליכי בקרה ורגולציה. צוותים רפואיים יכולים לעקוב בקלות אחר המשימות שלהם, לתעד פעילויות, ולשתף מידע חיוני עם עמיתיהם. כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות המטופלים.

מערכת לניהל משימות אקשן בייס לעולם הרפואה
טופ סלושנס חווית לקוח ברפואה

משוב מטופלים באמצעות סקרי שביעות רצון

במקביל לניהול היעיל של המשימות הפנימיות, חשוב לא פחות להקשיב לקולם של המטופלים. מערכת nemala+ מאפשרת לארגוני בריאות ליצור ולנהל שאלוני שביעות רצון מתקדמים שמותאמים לצרכים הספציפיים של כל מחלקה ושירות. המערכת נועדה להפוך את תהליך איסוף המשוב למהיר, יעיל ומשמעותי.

באמצעות הפלטפורמה, צוותים רפואיים יכולים לקבל תמונת מצב מדויקת על חווית המטופלים שלהם. המערכת מאפשרת לא רק לאסוף נתונים, אלא גם לנתח אותם בזמן אמת ולזהות מגמות ונקודות הדורשות שיפור. כך, ארגוני בריאות יכולים להגיב במהירות לצרכים המשתנים של המטופלים ולשפר באופן מתמיד את איכות השירות.

עולם רפואה מודרני nemala+ actionbase

התאמה לצרכים המשתנים של עולם הרפואה


עולם הרפואה המודרני מתאפיין בשינויים מהירים ובדרישות מתפתחות. השילוב של ActionBase ו-nemala+ מציע גמישות מרבית להתאמה לצרכים המשתנים של ארגוני בריאות. המערכות ניתנות להתאמה מלאה לדרישות הספציפיות של כל ארגון, החל ממרפאות קטנות ועד לבתי חולים גדולים.

מערכת לניהול משימות אקשן בייס, ונמלה CX - אינטגרציה מלאה לשיפור מתמיד

החיבור בין מערכת לניהול משימות לבין מערכת סקרי שביעות רצון יוצר מעגל שלם של שיפור מתמיד. כאשר מתקבל משוב ממטופלים דרך שאלוני שביעות הרצון, המערכת יכולה אוטומטית ליצור משימות רלוונטיות במערכת ניהול המשימות. למשל, אם מספר מטופלים מדווחים על זמני המתנה ארוכים במחלקה מסוימת, המערכת יכולה ליצור משימת בדיקה ואופטימיזציה של תהליכי העבודה באותה מחלקה.

האינטגרציה המלאה בין המערכות מאפשרת גם מעקב יעיל אחר אפקטיביות השינויים שמבוצעים. לאחר יישום שיפורים, ניתן לבחון את השפעתם באמצעות סקרי שביעות רצון חוזרים ולוודא שהשינויים אכן משיגים את המטרה הרצויה.

שיפור תהליכי קבלת החלטות

אחד היתרונות המשמעותיים של המערכת המשולבת הוא היכולת לקבל החלטות מבוססות נתונים. מנהלים יכולים לראות בבירור את הקשר בין תהליכי העבודה הפנימיים לבין שביעות הרצון של המטופלים. הדבר מאפשר להם לזהות אילו שינויים ושיפורים יביאו את התועלת המרבית לארגון ולמטופליו.

המערכת מספקת דוחות מקיפים המשלבים נתונים מניהול המשימות יחד עם תוצאות סקרי שביעות הרצון, מה שמאפשר ראייה הוליסטית של ביצועי הארגון. כך, ניתן לזהות מגמות ארוכות טווח, לצפות אתגרים עתידיים ולהיערך אליהם מבעוד מועד.

סיכום והצעדים הבאים

השילוב בין מערכת לניהול משימות לבין מערכת סקרי שביעות רצון מייצר פתרון כולל שעונה על האתגרים המרכזיים של ארגוני בריאות מודרניים. הפתרון מאפשר לא רק לייעל את תהליכי העבודה הפנימיים, אלא גם להבטיח שכל שיפור ושינוי נעשה תוך התחשבות מלאה בצרכי המטופלים ובחווית השירות שלהם

צרו קשר עוד היום כדי לגלות כיצד המערכת המשולבת של ActionBase ו-nemala+ יכולה לסייע לארגון שלכם להשיג את יעדיו ולספק שירות רפואי מצוין למטופליו.

יישום פורטל אחות כללית שיבא הוטמע בהצלחה ובקרוב עולה יישום חדש של המערכת לבקרות ניקיון במחלקות השונות של המרכז הרפואי שיבא

מתוך הרצאה בכנס הרפואה השנתי של ILAMI, האיגוד הישראלי למערכות מידע ברפואה> מרצים: זיו וינדיש, מנהל מוצר ותחום פתרונות Nemala, ACE וערן סטרול, Head of GRC

מחפשי עבודה?

קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com