מעבר לנראות הויזואלית היפה של הסקרים ללקוח, המערכת מאפשרת לכל המנהלים לראות את הנתונים אונליין, בצורה איכותית מרמת הארגון ועד רמת נציג השירות, מאפשרת לנו להגיב במהירות ולקצר את זמן התגובה שלנו. בהחלט שידרוג משמעותי ביחס למה שהיה לנו קודם
מערכת הנמלה מאד אינטואיטיבית וידידותית למשתמש. היותה וובית ורספונסיבית, מאפשרת לכל עובד למלא את טפסי המשוב מכל מכשיר, בכל זמן ומכל מקום. בעידן של מלא גירויים בו אנו קופצים ממשימה למשימה, השמירה האוטומטית של מילוי הטפסים מקלה מאד על התהליך.
מערכת הנמלה היא כמו פלסטלינה. היא מאפשרת בנייה, עריכה ועיצוב טפסי המשוב בהתאם לצרכים שלנו.
יתרה מכך, המערכת עוזרת לבצע הערכת עובדים בצורה יעילה וממוקדת, ובעזרת הדוחות מאפשרת ניתוח מעמיק של תהליך הערכת הביצועים, ותהליך ניהול המשאב האנושי
QM7 העניק לנו סדר, יעילות וחסכון עצום בזמן. כיום אנחנו מצליחים לנהל דיונים בצורה קלה יותר עם תוכן ומטלות שמופצות לכולם במקשה אחת והשיח כולו מתנהל בתוך המטלות. אין יותר מצב של מידע המתפזר בין המערכות שונות. כל ההחלטות מנוהלת ומתקבלות במקום אחד. אם בעבר נדרשנו לפני כל דיון וישיבה להיערכות מיוחדת כדי ללקט את כל החומר, כיום אנחנו מגיעים לפגישות ללא כל הכנה מוקדמת ורואים מיד את כל הנדרש. יתר על כן, דיונים ותיאומים רבים התייתרו לגמרי מאחר וכל המידע נמצא מול כולם. מטעמים מובנים אין באפשרותנו ליצר סנכרון מלא בין המערכת הצבאית לאזרחית, אך אנחנו מורידים את כל הבקשות של הצבא למערכת האזרחית ומנהלים את הדיונים וקבלת ההחלטות בצורה חלקה דרך ה- QM7. עמיתנו בצבא שנחשפו למערכת התרשמו ממנה עמוקות".
"החדרנו מוצר רגיש לשוק ישראלי והיינו חייבים לשמוע פידבקים מיידים מלקוחות בזמן קצר על מנת לקבל אינדיקציות על השימוש במוצר, האם הוא טוב, האם גודל הכפית נוח והאבקה מתמוססת כמו שצריך ועוד. השימוש במערכת סקרי שביעות רצון עזרה לנו לנהל את העסקים באופן שמבוסס על עובדות ועל חווית לקוח ולא רק על פי תחושת בטן"
"הסקרים של טופ סולושנס הם אחד מהכלים החשובים והמרכזיים ביותר לאיסוף מידע מהתושבים וממקבלי השירות שמסייעים לעירייה לאסוף מידע על חוויית השירות בזמן אמת ולפעול בהתאם. מנהלי המחלקות השונות בעירייה יכולים לקבל חיווי מידי של תוצאות הסקר באמצעות התראות בדוא"ל במקרים של אי שביעות רצון. הסקר מאפשר ללמוד באופן רציף ו"כאן ועכשיו" על השירות, כיצד ניתן לשפר אותו בדיוק במקומות הדורשים שינוי ושיפור"
"כל התפיסה של "איך נותנים שירות ללקוח" השתנתה בעקבות תהליך מקיף הכולל גם את הטמעת הכלי. אם בעבר לקוח יצא מהחנות ובכך הסתיימה התקשורת בינינו, באמצעות המערכת אנחנו שומרים על קשר עם הלקוח גם לאחר הרכישה: הלקוח מקבל הודעה לסמארטפון של "תודה על ביקורך בחנות" ועם מספר שאלות במטרה לקבל ממנו משוב על חווית הקניה"
שיתוף מידע הוא עורק החיים עבור התעשייה האווירית. עם לוח הזמנים הלחוץ שאנו חייבים לעמוד בו, QM7 נותן לנו את הטוב ביותר בכדי שנוכל להוביל.
הקודם
הבא
מבין לקוחותינו
מחפשי עבודה?
קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com