כארגונים שבסיס העשיה שלהם הוא במתן שירות לאזרח, עיריות ומשרדי ממשלה נדרשים לספק חווית שירות איכותית ומותאמת לצרכים המגוונים של תושביה, עסקיה והמבקרים בתחומה.
כיום, ניתנים השירותים לאזרח במגוון רחב של ערוצים והאתגר שביצירת חווית שירות איכותית ואחידה, דורש יישום של פתרונות טכנולוגיים מותאמים.
הפתרונות הטכנולוגיים של טופ סולושיינס מאפשרים למגזר המוניציפלי לנהל את פעילותו בשקיפות וביעילות תוך שיפור הקשר הרציף עם האזרח. לבצע שיפור משמעותי במדדי שביעות הרצון של התושבים, להפחית את שיעור תלונות הציבור באופן משמעותי ולאפשר מדידה ובקרה של תהליכים בכלל ערוצי השירות הניתנים לאזרח (פרונטלי, וובי, אימייל, SMS)
לשפר תהליכי ביקורת, קבלת החלטות, ניהול פרויקטים ולמסד את תהליכי העמידה ברגולציה, ניהול הסיכונים והמשכיות עסקית.
מאפשרים לכם לנהל את ביצוע הפרויקטים תוך שקיפות הפעולות והתהליכים הפנימיים בפרויקט, סיכומי דיונים, מבדקי איכות, מבט כולל על הצוותים תוך תצוגה גרפית ברורה לאורך כל חיי הפרויקט.
ניהול תהליכים ממוחשבים, ניהול תהליכי בקרה, וניהול השירות מול התושב הופכים את העיר לנגישה וחכמה, מביאים בשורה של שקיפות עירונית המחזקת את הקשר של העיריה עם התושב.