מערכת המאפשרת לבחון שיטת עבודה והעצמה של ניצול המשאבים ליתרון מוכח אצל הלקוחות השותפים והספקים. ניהול משימות הנגזרות מתכניות עבודה של הארגון מאפשרות לדרג הניהולי לקבל שקט נפשי ולעובדים מערכת יעילה פשוטה וידידותית לניהול אוטונומי ויעיל של המשימות.
ניהול משימות
ניהול אוטונומי של העובדים את המשימות שלהם הנגזרות מתוך תכניות העבודה הכלליות.
באמצעות המערכת יכולים העובדים לתעדף משימות, לעבוד על המשימות בשיתוף פעולה עם גורמים אחרים, לקבלת תמונת מצב רחבה ובכך להתנהל ביעילות באופן עצמאי.
יתרונות מערכת ניהול משימות
תיעדוף של המשימות לפי זמן, סטטוס ודחיפות
עריכת תהליכי אישור נהלים במלואם.
הגדרת הרשאות ומיופי כוח על פי המבנה הארגוני כך שכולם יודעים מי רשאי לעשות מה
תזכורות כדי שתמיד תזכור מה שבאמת חשוב
ניהול מסמכים כדי שתוכל לדעת שהכל נמצא במקום אחד
תרשימי עבודה ברורים כדי שתוכל לנווט בתוך ים המשימות
ריכוז המשימות הארגוניות כך שתוכל לדעת מה הסטטוס מבלי להתאמץ
סיפורי הצלחה
"החברה שלנו גדלה במהירות ובעקביות מאז ראשיתה ומדיניותה היא תמיד לחשוב קדימה, לצפות את הבעיות לפני התרחשותן. לכן אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לשפר ניהול הפרודוקטיביות והאיכות."
במקום 15 מנהלים שמבזבזים 3 שעות בשבוע בפגישות, יש עכשיו פגישות של חצי שעה עם כל מנהל בכל פעם. עבור עסק המסתמך על רווח שולי של 2%,
זה שיפור משמעותי"
שיתוף מידע הוא עורק החיים עבור התעשייה האווירית. עם לוח הזמנים הלחוץ שאנו חייבים לעמוד בו, QM7 נותן לנו את הטוב ביותר בכדי שנוכל להוביל.
המערכת מהווה כלי עבודה לניהול משימות, היא מתממשקת עם האאוטלוק ומאפשרת לכל הצמתים הראשיים בחברה, החל ממנהלי מחלקות ועד למנכ"ל להיות בכל רגע עם היד על הדופק. אנחנו משתמשים בה בישיבות מועצה, בדיונים ופגישות פנימיות. דרכה מופצות החלטות, דרכי פעולה ופרוטוקולים לאחר הפגישות".
QM7 העניק לנו סדר, יעילות וחסכון עצום בזמן. כיום אנחנו מצליחים לנהל דיונים בצורה קלה יותר עם תוכן ומטלות שמופצות לכולם במקשה אחת והשיח כולו מתנהל בתוך המטלות. אין יותר מצב של מידע המתפזר בין המערכות שונות.
הקודם
הבא
מבין לקוחותינו
מחפשי עבודה?
קורות חיים יש לשלוח למייל prizantrinattop@gmail.com